amandaskaoz

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 23:36

jag & joel hade konstigheter för

oss som vanligt, yeeah! vi är 100%

friska, vi tycker bara om att fula oss

och ha kul! här har ni lite bilder!

Synd jag inte hade smink bara!


               

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 20:44

vem är du? jag vet bara vem jag trodde du var, 

men den personen försvann och du verkar inte 

ha någon som helst kontroll på dina känslor,

snacka om att ändras från sekund till sekund.. 

jag vill inte ha dig i mitt liv och det säger jag

och jag menar det. Du är inte värd mig, jag

förtjänar så himla mycket bättre än vad du någonsin

kunnat ge mig! f*ck dig och alla dina lögner!

Du kan gå nu, för du och jag har inget mer att säga

varandra.. Du är död för mig, som luft bara.. 

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 20:38

idag var jag på stan med joel och sara!

blev ett par skor, en långärmad tröja,

chinos, 2 solbrillor och ett par trosor, nice! :)

vi har gått runt och sagt.. ja ska vi nog

inte säga här, vissa kan nog ta illa upp

om dom ser det, inte för att det gör mig

något, men låter det vara i alla fall! :)

 haft en kul dag med dessa fina människor,

men kan tyvärr inte ladda upp bilderna eftersom

min brors dator är lite cp.. sorry dudes! :)


puss! / Amanda

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 10:21

hehe godmorgon bloggen!

Idag ska jag på öppenvårdsmöte på synQ!

Det är klockan 13.15, så ska lägga mig och

kolla lite rederiet nu! senare ska jag vara

med carola :) länge sen gumman <3

Usch det är jobbigt att blogga när man bara

har en lins, eftersom jag tappat den andra

och jag ser typ ingenting på nära håll nu..


uppdaterar senare , puss!

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards