amandaskaoz

Alla inlägg under maj 2011

..

Av Amanda Mörtberg - 17 maj 2011 18:06

 

Av Amanda Mörtberg - 11 maj 2011 23:07

Är typ fortfarande gult fast lite ljusare bara,

fortfarande mycket ljusare i hårbotten :O

förstår inte, för jag hade ingen utväxt alls

när jag färgade från mörkbrunt :S ändå fick jag

jätteljus hårbotten efter en gång.. LOL! hejdå!

Av Amanda Mörtberg - 11 maj 2011 21:46

hehu, spännande att se resultatet!

var ju gult innan så får se hur det blir

nu, förhoppningsvis lite bättre iaf :D

Ljus blir jag i alla fall ser jag redan nu,

men kommer nog bli lite slitet, har ju

blonderat 3 gånger på typ en vecka eller

nå sånt, menmen, det här blir sista på 

ett bra tag i alla fall, blir väl silvershampoo!


Nu sitter jag och käkar Mintkrokant mmm.. 

fett gott är det, och så väntar jag på att håret

ska bli blondt å kollar skilda världar! puss!

Av Amanda Mörtberg - 11 maj 2011 16:41

We don't sleep when the sun goes down
We don't waste no precious time
All my friends in the shit
Making up for teenage crime.

Av Amanda Mörtberg - 11 maj 2011 15:00

Inatt var jag ute och hittat på hyss med joel,

vi är typ störda men det är inget nytt va? ;)

Så är fett trött idag så nu ligger jag bara och

kollar på Ensam Hemma 3, sjukt kul film :)

Har ätit jordgubbar med grädde, mums! 


Ska försöka ta mig ut idag, puss!

Av Amanda Mörtberg - 10 maj 2011 23:43

mm.. ligger å dricker citronvatten

och kollar på Rena Rama Rolf!

Riktigt mysigt, måste ju göra nånting

när inte allt är på topp, plus att jag mår

illa, :( 


På fredag blir det HOTING!

längtar, tagga som tusan!! :)

Å så kommer min underbara Alva

till Hoting, wihooo! :D

Så får jag ju träffa hjärtat oxå <3

Saknar honom sjukt mycket alltså.. :/


Nu ska jag fortsätta kolla RRR  ;) puss!

Av Amanda Mörtberg - 10 maj 2011 21:55

Åh sitter och kollar på världens sötaste

hundras, kanske ska skaffa en dvärgpinscher!

Är helt jävla förälskad, så söta! Vill ha en

svartgul, dom ser ut som små dobermann,

det gillas, jag och mormor ska nog fara och

kolla på såna i sommar, wihooo :D:D


 

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards