amandaskaoz

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Mörtberg - 22 juni 2011 15:54

fixar mig, ska snart in till stan och träffa sofieb :)

Miss our times baby! :* ska väl se om jag hittar nå

fint, rätt dåligt med det i luleå! aja, uppdaterar sen, puss!

Av Amanda Mörtberg - 22 juni 2011 01:27

 


Vet du hur ont det gör att veta att du mår som du gör?

Vet du hur rädd jag blir när du säger åt mig att du inte vill leva?

Jag kan känna maktlösheten och rädslan stiga inom mig..

Snälla, lev ett tag till? för oss? vi som älskar dig.

Jag vet att du är kapabel till att ta steget upp till himlen, därför

är jag rädd.. Och Maktlös! för vad kan jag göra? Jag kan bara

säga sånt som att du ska tänka på dom du älskar och som älskar dig,

för vad säger man? nä, det finns inte riktigt något att säga för den

som redan bestämt sig.. Jag fruktar för den dagen så du bestämt dig.. 


Jag älskar dig, jag kommer alltid att göra. Vad skulle jag vara utan dig?

Vad skulle jag gjort om du inte kommit in i mitt liv och dragit upp mig..

Gubben, du är en av de finaste människor jag mött i mitt liv, ta vara på

den egenskapen, du är lätt att älska, svår att släppa. Loveu.

Av Amanda Mörtberg - 21 juni 2011 14:43

Helgen har faktiskt varit rätt hyfsad!

Bröllopet och festen därefter var underbar.

Fredrik och Jessi var så vackra :)

Här kommer lite bilder, finns inte mycket att skriva!


           

Av Amanda Mörtberg - 16 juni 2011 16:43

Snodde av min fina Marina Läs hennes blogg :) 
Vad oroar du dig för just nu? för gymnasievalet, om jag kommer in... 
Vad hatar du just nu? mycket, har en antiperiod just nu.
Favoritställe att vara på? Hoting såklart! och sthlm
Var skulle du vilja resa? Thailand igen, Indien och Cypern!
Skulle du vilja vara en pirat? Captain Amanda!
Vilka låtar sjunger du på i duschen? svårt att säga, sjunger inte samma hela tin 
Gillar du din boendesituation? nja inte just nu, funkar väl men.. snart blire bra!
Hur många tv-apparater finns i ditt hem? 2 :)
Vem är din mest högljudda vän? Jagsjälv & Natacha tillsammans kanske :) <3
Vilken låt vill du ska bli spelad på din begravning? Någon Bob Dylan eller Å vi e AIK
Vad är det första du tänker på när du vaknar? jag kan sova ett tag till.
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Haha nä ;) 
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? ja, varje dag.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? ja tror de!
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Ja, det skulle han göra!
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Ja, det har jag gjort.
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? finns en del grejer ja
Vem är den största idioten du känner? inga namn nämnda.
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? skulle bli chockad eftersom han bor 50 mil ifrån :)
Hatar du någon just nu? hata är ett starkt ord, eller nä, det finns folk.
Vem tog senast på din rumpa? haha, skum fråga:O 
Har du syskon som är äldre än 21? nej, jag är äldst och snyggast!
Hur fick du ditt senaste blåmärke? Nån gång på fyllan tro ja visst ;b 
Saknar du någon just nu? ja hoting å doro folket å min fina <3
Är du längre än de flesta i din ålder? haha ne verkligen inte.
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? nej hur skulle jag?
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? jag skulle bli besviken och förbannad.
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ja och jag ska när jag har money!
Känner du någon som är oskuld? japp :) min sköna Anahita <3
När gapskrattade du senast? var nog när ja var i hoting med mina fina <3
Brukar du tänka innan du talar? jag försöker, men går sällan bra!
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? jaa, jag ska göra det snart oxå :)
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? ja, tyvärr
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? japp.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? jo
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? haha, nej det är ju mitt val, det är jag som ska tycka om den personen!
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära? inte det,
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? det är ganska sant det ja!
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? many times
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? ?
Pratar du ofta? vanligtvis så, :)
Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna? Ica, hemma & joel
Vem har du umgåtts med idag? joel och emma!
Är du en elak person? jag kan vara väldigt elak.
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? bara en sak? BMW.
Finns det någon person du har något otalat med? jaa, finns det ofta.
Vad lyssnar du på just nu? joel prata i tlfn
Tror du att andra människor tycker illa om dig? det finns det nog, men ja skit i dom ja!
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? döda den med karatesparkar, haiiya!
Är du lycklig? nej, bara lite mer än vanligt!
Vem skrek du senast på och varför? öh vet inte.
När grät du senast? någon dag sedan.
Vem kramade du senast? Emmaa. 
Är du rädd för mörker? ja, har jag alltid varit men jag älskar't
Vad drack du senast? citronvatten.
Tror du att två ex kan vara vänner? ja, jag är vän med nåt ex, men inte alla
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? ja, finns vissa jag saknar!
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd såklart!
Skulle du vilja vara berömd? Om ja, för vad? är ju det? för jag e kung! 
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? ja, det finns några, ja!! 
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? tre

Av Amanda Mörtberg - 16 juni 2011 14:22

Skorna har kommit, nelly.com <3

gick ju snabbt, snabbare än många andra

ställen man beställer ifrån! hehe! :) 

Men mina linserhar inte kommit, dom

MÅSTE komma imorgon, annars är

jag blind på bröllopet! och det är ju inge

kul, då får man ju i inte se hur finklädda alla är :(


Men jaja, vad kan man förvänta sig av posten i ström,

vet ju en del, som jag fått veta från säkra källor ;)

Dom är väl kanske inte alltid jääättenogranna! 

Men kommer nog imorgon.. hoppas :)

Av Amanda Mörtberg - 16 juni 2011 09:49

Dags att sova ett tag nu, skriver när jag vaknar.

OM jag vaknar igen dvs.. är rätt död faktiskt! Kanske har jag fått mina linser när jag vaknar då, hoppas! för det är fan inte kul å gå runt och vara blind.. 




Av Amanda Mörtberg - 16 juni 2011 09:22

Hehe, har klippt av mig håret, resultatet får

ni se när jag lyckas få en bild då jag ser vettig

ut, vilket jag inte lär få nu, eftersom jag inte sovit

i natt! Jag har varit vaken hela natten med min

fina Emma! :) Vi har sett film och bara tagit det

lugnt! Åså har hon ju klippt mig, var faktiskt 

nöjd, bara ovant att vara så korthårig :O inte

varit det förut.. eller jo, men då var det inte snyggt,

var tvungen att klippa av det då, för mitt hår såg ut

som svinto för jag hade blonderat i THAI... dumb move!

Men nu var det bara lite slitet, ser lite fräschare nu :)

Av Amanda Mörtberg - 15 juni 2011 18:54

varje gång nån ljuger får dom mig att anfalla,
På mitt egna sätt dom hatar för jag har rätt
och backar inte förens fiender gör reträtt
Jag tar inte lätt på saker har alltid varit sån,
Speciellt när det sårar dom som jag bryr mig om,
du känner inte mig varför lägga orden i din mun,
I grunden av allting ligger avunsjuka,
Jag hatar mytomaner folk som älskar att ljuga.


Snart drar jag in till stan och umgås med min fina Emma!

Har saknat henne och kommer sakna henne desto mer då

jag flyttar igen, och det här gången kommer jag inte tillbaka!

ALDRIG, fyfan nej.. lämna skithålan luleå föralltid, yes!

Ni anar inte vad skönt det ska bli, ojoj!

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards