amandaskaoz

Alla inlägg under juni 2011

Av Amanda Mörtberg - 14 juni 2011 15:59

Har ny header, igen. Men samma som med den förra

så är bara den här tills vidare.. Kan ju säga, om ni inte

redan märkt det, att jag har väldigt svårt att låta den vara..

Men men, det är ju en uppdatering i sig så ni får vara rätt

nöjda då :) Å sen har jag ju intemörkbrunt hår som dom

flesta redan vet men tog ändå en bild från den tiden eftersom

jag inte hade någon bra bild från nu då jag är blond!


Jag skrev ju igår att jag skulle blondera håret mer, är inte

nöjd än dock, men slänger upp en bild ändå på resultatet!

Nu ska jag låta håret vila, har tagit rätt mycket stryk av all

blondering och silvershampoo.. yeeyee! :(


Idag har jag inte hunnit göra så mycket, har sovit läänge.

Känns som jag också har sommarlov, fast jag inte går skola.

Hm.. skumt, har börjat sova mycket längre sen alla dom andra

fick sommarlov eller tog studenten, haha, min kropp tror att jag

också har sommarlov då antar jag :) Idag har jag hunnit med;

Äta palt & Kolla Eva&Adam.. hmm.. inte mycket vettigt har

jag fått gjort. ska ta tag i det nu i alla fall! Puss!


 

Av Amanda Mörtberg - 13 juni 2011 19:53

Inte särskilt nöjd, men var less på gamla.

Jag gjorde en snabbt bara för att slippa den

förra.. åhh! Får duga tills vidare i alla fall! 

Ni kan ju få säga vad ni tycker om den i alla fall!:)


Snart kommer nog min älskade fader hem

men hårfärg och frukt, wihoo!! Han e allt

bra han! =) Ni får nog se resultatet sen!

Kanske om det inte blir helt fail alltså.. 

Och så tänker jag inte färga utväxten än,

den är så liten så, och måste satsa på att få

klart håret först och främst, jajaja! 


Nu bara å vänta, chilla, vänta lite mer..

shit, jag upptäckte just en hemsk sak och

då menar jag hemsk.. Ge mig DR.. NUUUUU!

Cause i reeeally need it man.. Pusshej! 

Av Amanda Mörtberg - 13 juni 2011 17:56

Så va de fredag igen å veckan hade tagit slut 
Vi skulle ut å ha kul, nån gång måste man ju ut 
Där ute i mörkret finns det som får mig att må bra 
Där ute känns allting fint, där känner jag att jag e jag.

Av Amanda Mörtberg - 13 juni 2011 17:22

Woho, har blivit rätt duktig faktiskt,

röker typ max tre cigg per dag numera..

Ibland blir det 4 men inte mer än det!

Är rätt stolt, igår rökte jag bara en cigg,

klockan 10 på kvällen typ, ingen före, 

ingen efter. Coolt va? =) För det är precis

vad det är, coolt att inte röka! :)

Snart är det helt slut med det, tror jag,

hoppas jag! Hyn blir bättre, Håret starkare, yeah satsa!

Ja men.. ska se Eva & Adam klart nu! Puss!


 

..

Av Amanda Mörtberg - 13 juni 2011 15:26

 

Av Amanda Mörtberg - 13 juni 2011 11:38

Du, Gumman, släpp honom nu, försök i alla fall,

jag hatar att se dig ledsen, för att han är som han är.

För jag vet också hur han är tro mig, han är en fin vän

men inte mer och tycker inte att du ska tro så bra

om honom heller, för du hör inte vad han säger om

dig, men det gör jag, jag hör varenda jävla ord,

visst blir jag arg när jag hör och jag har aldrig hållt med han.

Men vad ska jag göra när du är min vän och han med,

Jag sviker ändå någon av er vad jag än gör..


Försök hitta någon annan, du är värd så mycket bättre.

Det kan jag säga utan att ljuga för jag ser och jag hör,

allt han gör och allt han säger.. Jag älskar dig gumman,

allt jag vill är att se dig lycklig! ;* <3

Av Amanda Mörtberg - 7 juni 2011 13:15

Sitter och fixar lite Ultima Thule låtar, yeeh, kärlek <3

Ska börja göra mig iordning och väcka pappa så han får

skjutsa mig till Nicke för att gå ut med min fina Berra :)

Sen kanske det blir stan med hanna, beroende på hur

ansträngande promenaden med Berra var, har ju trots

allt feber och är allmänt väldigt sjuk, men tar en ipren 

och drar mig ut, hehe! :) skriver sen! Puss!


Buren över ängar genom skog
Tecken för vårt rikes jord
Fana vacker gul och blå
Evig stolt för vind du slå
Brusande älv, mäktiga fjäll
Trakter där ristat står I häll
Handen på 


Mitt land, mitt land
Mitt kära fosterland
Mitt land, mitt land

Mitt kära fosterlandhjärtat min vän
För Sveriges väl vi lever än

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards