amandaskaoz

Alla inlägg under juli 2011

Av Amanda Mörtberg - 14 juli 2011 20:33

hejhej! ;) 

Jag som inte ens tänkte fara till Åsele, men nu bär det av

ändå, ska fixa mig sen kommer magnus och hämtar upp mig

och skjutsar mig till doro! vilken ängel han är <3

Sen möter jag upp petra och vi tar oss till Åsele, wihoo! :D:D

Åsele here we come, :) Så nu ska jag skynda mig, höres efter

helgen! chacha! Pözzz!

Av Amanda Mörtberg - 14 juli 2011 18:49

Blir det Åsele eller inte? Återstår att se, håller på å försök fixa

tält åt jag å petra. Hoppas vi hittar någe :) kommer nog bli kul iaf..

Får inte missa Dead by April på Lördag, i love them, yeah! :) 


Har tråkigt just nu, har fixat naglarna, jag bara ÄLSKAR Dollar

Stores nagellack, det är suuuperbra och superbilligt, yeyeye! :)


   

Av Amanda Mörtberg - 14 juli 2011 16:37

Hej Hej Bloggen! =) Har kikat film med darling innan han for och jobbade,

myspys, vi kollade på "She's all that". Jag hade svaga minnen av att jag

sett den förut och hade för mig att den inte alls var bra, men den var underbar,

nästan så att tårarna rann. Haha, typiskt mig då :)


 

Av Amanda Mörtberg - 14 juli 2011 02:23

Idag har jag mest sovit, kollat film och myst med hjärtat!

De ä en fin dag de! :) Å så när hjärtat kom hem lagade

han middag och hade massa tända ljus osv. Han är bara för

underbar alltså.. kärlek till han, enorma mängder kärlek.


Har tjockat i mig massa choklad, riskakor & dricka! yummie,

inte nyttigt alls men aja, man får ju unna sig, dock gör jag

det lite alldeles för ofta ska ni veta! Men är inte fet för det, hihi! :)

Har fått nån dille på riskakor, ostriskakor, real good stuff!

Just love it, Nu ska jag kika på Maria Wern och lyssna på

älskling som snarkar så jag bli galen ju ;) Puss! 

Av Amanda Mörtberg - 12 juli 2011 19:17

Sitter och väntar på att hjärtat mitt ska komma hem

från jobbet, känns som en evighet kvar ju :( sad girl!

Kollar på rederiet i väntan på det iaf! nerdy! 


 

Av Amanda Mörtberg - 8 juli 2011 15:47

                               


Bra då behövde jag inte skriva så mycket, har inte någon ork

till det heller, :) pözz

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards