amandaskaoz

Alla inlägg under april 2011

Av Amanda Mörtberg - 29 april 2011 18:20

Okejokej, jag vet att jag inte skrivit på länge, men när jag är borta på helgerna så kommer jag av mig i skrivandet och har svårt att komma igång igen. Nu är det skärpning på den punkten, vet inte hur många gånger jag sagt så men nu ska jag verkligen försöka! Lovar er det! =)


Nu sitter jag på bussen hem till kära Hoting, ännu en gång, ännu en helg.. Alltid lika glad varje gång! sjukt lång bussresa, 7 timmar och så får jag vänta lite mer än en timme i Umeå! Har suttit och käka fruktsallad som jag gjorde inatt och druckit Brämhults Juice Apelsin&Jordgubb, nyttigt! :D Det dämpade iallafall mitt illamående! Helt underbart att få träffa HJÄRTAT mitt och mina fina vänner! :) Plus att festerna där är så mycket roligare än i Luleå! :P


Hiss: Framme i Hoting om en och en halv timme!!!

Diss: Busstoaletter, usch, behöver jag säga mer?!

Dagens Låt: Eddie Meduza - Silver Wheels


Bjur på en bild som visar hur fruktansvärt sliten och

inte vacker jag är efter snart sex timmars bussresa.. 


 Nu ska jag slå igång min favvis-film "Black Jack" och hoppas på att vi är i åsele snart så jag får röka! puss / Amanda



 

Av Amanda Mörtberg - 27 april 2011 05:22

Jag vet att du gav mig all din kärlek
Utan krav på en motprestation
Som jag önskar jag var värd dig
Att jag kunde ge dig nånting lika stort


Men håll ditt huvud högt
För jag älskar allt du gör
Så håll ditt huvud högt
Det är allt man kan begära.   


 

..

Av Amanda Mörtberg - 26 april 2011 15:02

 

Av Amanda Mörtberg - 16 april 2011 21:31

Hej! Ha en trevlig kväll mina vänner, nu sitter Jag å drick me Muttis, Micke, Simon, jouni, janina, Osv :) mycket trevligt! Lite full är jag! Nu ska jag Ut å åk bil med Linus snart! När han druckit kaffe! Uppdaterar allt om Sthlm och Hoting dagarna sen! Puss!

Av Amanda Mörtberg - 13 april 2011 08:40

Idag blir det stockholm! Nu ska jag

bara göra mig iordning sen bär det

av mot flyget, yiiieaz! Önska mig

lycka till på intervjun!! :))) 

Kan skriva sen hur det gick! hihi!

Nu måste jag platta håret innan skjutsen

blir irriterad, :) Men kan ju försöka

uppdatera senare ikväll också, :) puss!

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 23:36

jag & joel hade konstigheter för

oss som vanligt, yeeah! vi är 100%

friska, vi tycker bara om att fula oss

och ha kul! här har ni lite bilder!

Synd jag inte hade smink bara!


               

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 20:44

vem är du? jag vet bara vem jag trodde du var, 

men den personen försvann och du verkar inte 

ha någon som helst kontroll på dina känslor,

snacka om att ändras från sekund till sekund.. 

jag vill inte ha dig i mitt liv och det säger jag

och jag menar det. Du är inte värd mig, jag

förtjänar så himla mycket bättre än vad du någonsin

kunnat ge mig! f*ck dig och alla dina lögner!

Du kan gå nu, för du och jag har inget mer att säga

varandra.. Du är död för mig, som luft bara.. 

Av Amanda Mörtberg - 12 april 2011 20:38

idag var jag på stan med joel och sara!

blev ett par skor, en långärmad tröja,

chinos, 2 solbrillor och ett par trosor, nice! :)

vi har gått runt och sagt.. ja ska vi nog

inte säga här, vissa kan nog ta illa upp

om dom ser det, inte för att det gör mig

något, men låter det vara i alla fall! :)

 haft en kul dag med dessa fina människor,

men kan tyvärr inte ladda upp bilderna eftersom

min brors dator är lite cp.. sorry dudes! :)


puss! / Amanda

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards