amandaskaoz

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Amanda Mörtberg - 4 april 2011 23:01

Idag har jag varit på stan med Mirre & Foffo (och markus ett tag)

Jag köpte ett hårband, hårsnoddar, leggings, dubbelringar (för två fingrar,

gåv en åt mirre) Och ett halsband med en uggla! :) Vart inte så mycket

men är rätt nöjd faktiskt! :) Var en trevlig dag, träffade även på Fanni

& Leo! Mojjsigt! hehe..


Nu sitter jag och kollar på rederiet, eller ja kollar och

kollar, sitter nog mer framför datorn och nördar..

Sötnos är på jobbet så det är rätt ensamt faktiskt!

Han är underbar och i sommar då jävlar.. :D

Usch vad jag har ont i brösten.. vad är felet? kan

knappt ligga på sidan, illa!


Imorgon blir det att umgås med min fina hanna (om hon

har tid) annars bara träffa henne, ska få ett par skor av

den underbara flickan, kan slänga upp en bild på dom :D

Nu ska jag kolla lite kläder och sen kika på rederiet igen! Puss!

(Slänger upp en bild på mig så ni får se håret eftersom jag

färget det, min underbara jennifer gjorde det)!


 

 
  

Av Amanda Mörtberg - 4 april 2011 11:11

         

Av Amanda Mörtberg - 4 april 2011 02:05

                 

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards