amandaskaoz

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

cutiiiie!

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 18:47

hej du glade! :D eller hoppas att ni alla är glada, för

jag är superglad om än lite otålig... -.- 

Just nu handlar allt i mitt huvud om valpen, längtar!

Kan knappt bärga mig tills den kommer, min lilla prinsessa! :'D


Har skrivit en inköpslista, det är visserligen en hel del saker

men som tur har vi ju dollar 5 mil bort! :D

En del av sakerna går ju att köpa där i alla fall!

Våran prinsessa ska få mycket rosa såklart, det är ju 

jag som inhandlar sakerna så vad trodde ni? ;)


slänger upp en bild på två valpar av samma ras så

får ni se hur söta dom är! hihi :D


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:18

Visste du...att jag vill ha - mer än jag kan få.att jag pratar - alldeles för mycket!att jag inte gillar - falska människor, skitsnack och majs.att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet nå om.att kärlek är - underbart när man hittar den...

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:12

Hade grymt tråkigt så jag gjorde en ny header! Höll på att bli gaaalen eftersom jag använder telefonens nätverk, yeah! går hyfsat segt men nu är den klar.   Kände att en totalrenovering av bloggen var på sin plats, vart inte jättenöjd men d...

Av Amanda Mörtberg - 8 oktober 2011 12:07

1. Jag har många kompisar men få vänner.   -  Har insett att det finns inte många vid min sida jag kan     lita på (kompisar), jag har ytterst få som jag kommer     hålla fast vid när det stormar. 2. Jag saknar verkligen min mamma och pappa. ...

Av Amanda Mörtberg - 7 oktober 2011 11:41

vet att det var länge sen jag skrev, men det har varit mycket med flytt och så.. Sen har vi inte fått internet hit än, yey.. Nämen få köra på internetdelning med iPhonen! :) segt men det funkar tills vidare.   Nu sitter jag vid köksbordet och...

Av Amanda Mörtberg - 15 september 2011 19:11

För bara någon månad sen, vem hade då kunnat tro att JAG Amanda skulle bli rädd för alkohol? ingen förmodligen. Men sanningen är att det skrämmer mig, skrämmer mig så förbannat. Kanske därför jag flyr när det är fest, flyr när folk dricker.. ...

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards