amandaskaoz

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Amanda Mörtberg - 8 oktober 2011 12:07

1. Jag har många kompisar men få vänner.

  -  Har insett att det finns inte många vid min sida jag kan

    lita på (kompisar), jag har ytterst få som jag kommer

    hålla fast vid när det stormar.

2. Jag saknar verkligen min mamma och pappa.

  - Och mormor och morfar såklart! Resor, myskvällar,

     promenader med mozart osv. Jag är nog mammas

     och pappas lilla flicka, har blivit det på senaste 2 åren,

     det har jag då aldrig varit förut..

3. Jag vill bo i Stockholm.

    - Har alltid velat, kommer alltid vilja det, det är hemma. Sen är det

      ju så att jag har en pojkvän som inte tycker om stockholm,

      men om några år så ska jag nog ha lyckats övertala honom! :)

4. Jag längtar tills vovven kommer.

    - En hund är ett måste för att mitt liv ska vara fulländat, låter konstigt,

      men jag är uppväxt med hunda och det är så underbara varelser.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards