amandaskaoz

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 15:45

Åh, sitter i soffan med min rosa mysdress, ansiktsmask

och kollar på Gossip Girl! Gillas! Och jag är så snygg idag..

NOT! :D Men man måste inte alltid vara det, speciellt inte

när man är inne :) och jag ska inte ut, inte förän ikväll

i alla fall, då ska jag och kolla när min far & bror spelar

bowling-final, jag vet inte, tror det är det dom ska göra, men aa :)


 

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 13:59

Jag satt nyss å kolla på Nicke Nyfiken på barnkanalen,

haha jag vet, men han är så SÖT! :'D


 

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 12:43


En underbar flicka, och vi har haft så sjukt kul ;*

Vi har haft våra bråk, men det har väl alla vänner?

Jag saknar dig så det gör ont och älskar dig högt Gummzii   <3

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 12:19

                           

 
Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 11:09

Inför nästa vecka har jag mycket stora planer,

och med dom får jag träffa en mycket älskad

vän! :') Längtar! Planerna kommer jag dock inte

berätta om här, men ni kan ju få gissa? kan bli

roligt i alla fall att läsa allas gissningar :)


Idag har jag varit på funkis, usch gillar inte alls!

och nu ska jag nog bara ligga hemma och kolla 

Gossip Girl, yeah! :D 


Juste, så fick jag två presenter av min fina pojkvän

i helgen när jag var i hoting, En platta sofiero och

det andra kommer på bild här nedanför! Han vet

verkligen vad jag behöver! ;)



 



 

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 02:37

assåh, han är ju bara för underbar min lilla gaypolare Joel,

nu sitter han i sin stol nyduschad och klagar på mina bilder

på mig och hanna! aww.. gulleiboi! :D Nu ska jag gå hem! 


 

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards