amandaskaoz

Direktlänk till inlägg 5 maj 2011

2011, so far! :)

Av Amanda Mörtberg - 5 maj 2011 01:13

Hur har året 2011 varit för dig? – Väldigt upp och ner, men mest bra! :)
Bättre än förra året? – Ohja, men hade väl ett hyfsat förra år med bella&pam.
Någonting du aldrig kommer glömma från detta år? – ja..
Har du flyttat under år 2011? – ohja!
Har du hittat en ny låt som du älskar? – flera stycken :)
I så fall vilken? –  ouff, det är många, orkar inte skriva..
Har du kysst en främling? – Ja, på doroteadansen, haha.
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2011? – väldigt ojämn, upp och ner..
Har du varit kär? - upp över öronen..
Har du sagt jag älskar dig till någon? – jadå.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – japp.
Har du haft ett hemligt förhållande? - Ohja! ;) det höll väl sig inte hemligt länge dock, haha, vi faila lite ;)
SORG & HÄMD
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – ja.. 
Har någon i din släkt avlidit? – tror inte det.
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – jadå..
Varit i slagsmål? – njae, kanske räknas som det, vet inte.. 
PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - såå mycket..
I så fall vad? Ja, det tar jag då inte här =)
Har du skämt ut dig? - Vem har inte? :o
Har du ljugit för en vän? – tyvärr ja..
Har du varit ute en hel natt? – såklart, bland annat Villis ;D
Har du blivit tagen av polisen? – not this year. :D
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja många ggr. 
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - njae, kanske ;o
VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – Jennie G, Alva, Natacha, Marina, Elin, Eddy, Petra, Jessica osv.. Så många mer oxå eftersom jag flyttade till Hoting =)
Har du förlorat en vän? – ingen som betydde så värst mycket.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? – jappi.
Har du gått bakom ryggen på en vän? – inte med mening då isf :O
Har du ljugit för en bästavän? – nej
Har du haft en relation med en vän? - njae, beror på hur man ser det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:18

Visste du...att jag vill ha - mer än jag kan få.att jag pratar - alldeles för mycket!att jag inte gillar - falska människor, skitsnack och majs.att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet nå om.att kärlek är - underbart när man hittar den...

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:12

Hade grymt tråkigt så jag gjorde en ny header! Höll på att bli gaaalen eftersom jag använder telefonens nätverk, yeah! går hyfsat segt men nu är den klar.   Kände att en totalrenovering av bloggen var på sin plats, vart inte jättenöjd men d...

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 18:47


hej du glade! :D eller hoppas att ni alla är glada, för jag är superglad om än lite otålig... -.-  Just nu handlar allt i mitt huvud om valpen, längtar! Kan knappt bärga mig tills den kommer, min lilla prinsessa! :'D   Har skrivit en inköps...

Av Amanda Mörtberg - 8 oktober 2011 12:07

1. Jag har många kompisar men få vänner.   -  Har insett att det finns inte många vid min sida jag kan     lita på (kompisar), jag har ytterst få som jag kommer     hålla fast vid när det stormar. 2. Jag saknar verkligen min mamma och pappa. ...

Av Amanda Mörtberg - 7 oktober 2011 11:41

vet att det var länge sen jag skrev, men det har varit mycket med flytt och så.. Sen har vi inte fått internet hit än, yey.. Nämen få köra på internetdelning med iPhonen! :) segt men det funkar tills vidare.   Nu sitter jag vid köksbordet och...

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards