amandaskaoz

Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

Dag 01 - Presentera Dig!

Av Amanda Mörtberg - 4 maj 2011 00:34

Hej!  Mitt namn är Amanda, som ni redan vet då. :)

Jag är 18 år, fyller 19 den 7de september, en dag som

inte är särskilt rolig för mig, hände en hemsk sak då

så jag brukar inte fira den direkt.. Men men, that's life! :) 


Jag har ganska kort stubin, väldigt lättretad.

Men folk brukar tycka om mig ändå, är rätt glad annars! :)

Jag har världens finaste pojkvän, Mikael! 

Vi har inte varit tillsammans så länge än, men 

han är riktigt underbar och snäll mot mig! 

Massa kärlek till honom för att han är det bästa jag har! :')


Har väldigt mycket vänner, har svårt att hinna med alla,

men gör allt jag kan för att försöka, för dom allra flesta

är riktigt bra vänner. Är rätt mycket i Hoting eftersom

jag har pojkvännen där och det är där allt roligt händer,

så finns det så mycket fina och roliga människor där!


Jag har inget jobb och går inte skola men till hösten har

jag sökt till Folkhögskola i Häggvik och Gymnasiet i Strömsund,

(Hjalmar Strömer) Hoppas jag kommer in på det, för jag

vill verkligen dit! Jag har även ansökt om bostad i Hoting 

och hoppas att jag får en, dom skulle ringa inom 7 dagar!


Har ett ganska problematiskt förflutet men allt är utrett

och jag mår hur bra som helst och det finns inget skit

kvar i mitt liv! Nu är jag en vanlig ungdom som lever

mitt liv på ett normalt sätt om man kollar på min ålder!:)


Det var väl allt jag hade att skriva, vill ni veta mer så FRÅGA!!! =)

puss//Amanda


 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:18

Visste du...att jag vill ha - mer än jag kan få.att jag pratar - alldeles för mycket!att jag inte gillar - falska människor, skitsnack och majs.att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet nå om.att kärlek är - underbart när man hittar den...

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 20:12

Hade grymt tråkigt så jag gjorde en ny header! Höll på att bli gaaalen eftersom jag använder telefonens nätverk, yeah! går hyfsat segt men nu är den klar.   Kände att en totalrenovering av bloggen var på sin plats, vart inte jättenöjd men d...

Av Amanda Mörtberg - 9 oktober 2011 18:47


hej du glade! :D eller hoppas att ni alla är glada, för jag är superglad om än lite otålig... -.-  Just nu handlar allt i mitt huvud om valpen, längtar! Kan knappt bärga mig tills den kommer, min lilla prinsessa! :'D   Har skrivit en inköps...

Av Amanda Mörtberg - 8 oktober 2011 12:07

1. Jag har många kompisar men få vänner.   -  Har insett att det finns inte många vid min sida jag kan     lita på (kompisar), jag har ytterst få som jag kommer     hålla fast vid när det stormar. 2. Jag saknar verkligen min mamma och pappa. ...

Av Amanda Mörtberg - 7 oktober 2011 11:41

vet att det var länge sen jag skrev, men det har varit mycket med flytt och så.. Sen har vi inte fått internet hit än, yey.. Nämen få köra på internetdelning med iPhonen! :) segt men det funkar tills vidare.   Nu sitter jag vid köksbordet och...

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards