amandaskaoz

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Amanda Mörtberg - 13 augusti 2011 17:52

Min och brors överraskning till mamma och pappa

var mycket uppskattad, vi storstädade hela lägenheten

igår, allt vart nästan kliniskt rent, så dom fick komma

hem till en ren och snygg lägenhet! :) rätt stolt med

tanke på mina "städkunskaper", jag kan tydligen om jag vill!

det var det jag hade ägnat min kväll åt som jag inte 

kunde berätta! :)


Hemkommen efter en dag på stan, usch vad

jag inte tycker om solen, den ger mig huvudvärk! 


Först åkte jag och mamma till stan och inhandlade

en väska, två par jeansleggings, ett linne & en 

huvtröja! supernice :) shopping gör mig otroligt

glad, det är typ det bästa jag vet :)

Så var vi och fikade och så men jennifer och helen! 


Sen drog jag och jennifer vidare, medans vi var i provhytten

på gina började dom stänga allt, vi fick typ panik! :O


men nu ska jag kila vidare. uppdaterar nog mer sen! peace out.

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards