amandaskaoz

Alla inlägg under mars 2011

Av Amanda Mörtberg - 31 mars 2011 14:21

Hej! Tänkte testa blogga här istället, vart lite less på devote.

Jag pratar just nu i telefon med lilla Joel, han är lite muppig å dricker

äckelkaffe på skolbiblioteket! mohaha..

Sötnos är och jobbar och jag sitter här ensam och väntar på

att Fanni ska höra av sig, eller typ Älsklingshanna! :') Då

blir det stan, precis som igår, Då var jag först på stan med min

Jennifer, sen med Småland & Hanna! Jag köpte ett par leggings,

en t-shirt, en handsprit (ett måste då jag åker buss), en handväska &

En parfym! Luktade rätt gott tycker jag faktiskt.


Nu ska jag kika på skilda världar & äta godis.. Sen blir det sminka sig

och åka in till stan, nicenice! Bjuder på en bild nu, rätt gammal men, pusshej!!     


 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Amanda, jag är 18, snart 19 år. Skriver om lite alltmöjligt.. Har inte så mycket mer att säga. Läs så får ni veta mer.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

amandaskaoz

Ovido - Quiz & Flashcards